reklama

Začnime sa učiť od mladších

Dobrý deň,v tomto článku by som chcel hovoriť hlavne o životnom štýle ľudí(cvičenie,strava).Chcem povedať,že veľa ľudí čo začínajú dajme tomu cvičiť tak väčšinou si berú rady od starých,niektorý aj od takých čo teraz vôbec necvičia,ale tvrdia,že niekedy dávno boli mimoriadne veľký športovci,ktorý mali jasné cieľe.Na to im väčšina ľudí skočí a držia sa ich pravidiel,skúšajú tak cvičiť ako oni,ale to už teraz nie je až také prínosné ako predtým.Preto by som chcel povedať tým čo začínajú alebo chcú začať cvičiť nech si nájdu aspoň takých trenérov ktorý sa tomu venujú veľmi dlho a majú aj výsledky + určite berte informácie aj od mladších ajked sa vám môže zdať,že:ten je skoro o 20 rokov mladší,čo ma tu chce poúčať.V dnešnej dobe sú mladší oveľa,oveľa ctižiadostivejší ako starší.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Len vám chcem poradiť ako by to malo vyzerať,ked chcete vidieť za sebou nejaké výsledky.Chcel by som vám ešte povedať,že robíme s kamarátom na takom jednom projekte.Chceme točiť videá na YouTube a vlastne radiť ľudom čo a ako,aby im to išlo oveľa lepšie.Bude to úplne zadarmo takže budeme radi ked nás budete sledovať.Prvé video by malo byť maximálne do 3-och týždňov.Ked bude spravím článok a pošlem link.

Christopher Dinga

Christopher Dinga

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hokejista,začal som hrať hokej od 4 rokov.Gymnastike som sa venoval 4 roky,krasokorculovaniu 4 roky.Najviac ma bavil hokej tak som ostal pri ňom.Som rád že som sa tak rozhodol. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu